zaterdag 23 april 2016

T staat voor Tieten.




Het had ook voor tepels kunnen staan, of voor testikels, dan wel voor triootje. Maar het is tieten geworden. Mannetje als ik ben, heb ik geen tieten. Geen memmen, prammen, boezems, bos hout voor de deur, buste, voorgevel, bloemkolen, stootwillen of welke term je er maar voor wilt bedenken. 
Er zijn wel mannen met tieten, sommige omdat ze in een overgangsfase zitten van man naar vrouw, of, en dat gebeurt vaker heden ten dage, door een verstoorde hormoonhuishouding, verkeerde voeding, onvoldoende beweging. Men spreekt dan in de medische termen van gynaecomastie. 
Ik weet daar verder niets van en heb dat ook maar opgezocht. Ik wil het daar dan ook hier nu niet over hebben. De borsten van de vrouw, daar wil ik het wel even over hebben. Zoals ik heb geschreven ben ik een billenman. Toch zijn de borsten van een vrouw een lichaamsdeel waar ik in hoge mate geïnteresseerd in ben. Zou dat toch te maken hebben met het feit dat je als baby aan de borst (gevoed) bent geweest? Ik ben dat wel in ieder geval. Ook nu vind ik het bepaald niet onaangenaam om aan een tepel te sabbelen. Er hoeft natuurlijk geen moedermelk meer uit te komen, maar dat sabbelen eraan, of er even speels in bijten, is niet te versmaden. De grootte van de borst is daarbij, voor mij, van ondergeschikt belang. Aan een kleine borst kan ik net zoveel genoegen onttrekken als aan een grote. Tè groot hoeft zeker niet voor mij. Lijkt mij voor de vrouw in kwestie ook geen pretje. Ze moeten, bijna letterlijk, wel in de hand te houden zijn natuurlijk. Als laatste over dit onderwerp een volksuitspraak uit Burundi: “Als een meisje niet wil trouwen, wacht dan maar tot haar borsten beginnen te hangen.” Heren, u bent gewaarschuwd! J

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

2 opmerkingen: