vrijdag 22 april 2016

S staat voor Seks.




Ha! Die zag je vast niet aankomen! De S van seks. Oh jee als je een blogje met dat woord erin schrijft. Alle zoekmachines op het Internet gooien je meteen in de ban. De URL wordt anoniem naar de inbox van de NSA, FBI en MeldMisdaadAnoniem gemaild. Zodra ze jouw identiteit hebben achterhaald volgt er achter de schermen een antecedentenonderzoek, en oh wee als je nog ergens een parkeerboete open hebt staan. De NVID tapt zo je internet aansluiting af en alles dat je blogt zal tegen je worden gebruikt. Of dit waar is valt te betwijfelen al kan ik mij indenken dat er wel technische mogelijkheden zijn om zoiets te realiseren. Maar ach, zij die openlijk over het onderwerp durven te schrijven zijn, denk ik, degenen die op een gezonde manier met seks opgaan. Een pedo zal zijn, of haar, verboden seksuele ideeën nooit openlijk op een blog zetten, denk ik. Ik schrijf over erotica, of noem het seks. Ik ben aangesloten bij een groepje gelijk denkende schrijvers/kunstenaars. Ik beoefen de liefde zo vaak ik wil, op een manier die mij (en mijn partners) prima bevalt. Ik (da’s de vierde keer op rij dat een zin met ‘ik’ begin. Een schande in schrijversland J) prijs mij gelukkig dat ik in een land leef waar dat kan. Waar ik een hoop regeltje te verduren heb, maar als ik mijn seksuele voorkeuren aan het papier of dit blog toevertrouw, dan kan dat zonder consequenties. Tenminste, vanuit overheidswege. Kijk, als dit nu door een bekende van mij wordt gelezen en die persoon wil vanaf nu daarom niets meer met mij te maken hebben… dat houd ik niet tegen. Maar tegen die persoon zou ik willen zeggen; zonder seks had jij waarschijnlijk het levenslicht nooit gezien!

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Pfew, vandaag niet hetzelfde onderwerp! ;-) Het valt me altijd op dat mensen het minder awkward vinden om over geweld te praten dan over seks ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op een of ander manier moeten we ons schamen als we over seks praten, en dat weiger ik. Ik geloof graag dat we in de gaten gehouden worden, en dan wens ik ze nog veel leesplezier :)

    Leuk bericht!

    BeantwoordenVerwijderen