dinsdag 19 april 2016

P staat voor Pijpen.




Ja dit blog is ietsjes erotisch, soms. Dus ik ga het inderdaad niet over gaspijpen, waterpijpen, rioolpijpen, schoorsteenpijpen of uitlaatpijpen hebben. Hoewel...? Over dat laatste, er is natuurlijk die grap over een …........... (vul zelf een nationaliteit in) terrorist die een bus op wil blazen. En daarbij zijn lippen verbrandt. Maar met de terroristische aanslagen in Brussel, nog niet zo heel lang geleden, in gedachten, geen leuk mopje meer. Zag onlangs nog wel een foto die op het internet rondzwerft van een man die op de grond geknield achter een auto zit en pielemans in de uitlaatpijp heeft weten te prakken. Daar komt dan nog bij dat de man vrouwenlingerie draagt, alsof het beeld van zijn pik in de uitlaat niet al absurd genoeg is. Maar ook over die (uitlaat)pijp ga ik het niet hebben. Nee, pijpen gaat vandaag over afzuigen, fellatio, blowjob of hoe men het in de volksmond ook maar noemen wil.
Zoals zoveel dingen, is dit heus niet iets van de laatste tijd. Niet iets dat we, als mensheid, in de laatste eeuw of zo ‘ontdekt’ hebben. Het is geen gevolg van de seksuele revolutie, zo je wilt.
Nee, pijpen is net zo oud als het oudste beroep. Vanaf het moment dat we van seks spreken en dus het pure gebruik van de geslachtdelen voor de biologische functie van voortplanting niet heel erg belangrijk meer vinden, is pijpen ontstaan. Nou ben ik dus een (hetro)mannetje en heb het genoegen al vaak mogen proeven om gepijpt te worden. Ik vind het een van de betere ‘luxe-uitvindingen’ die de natuur te bieden heeft. Stel je nou toch eens voor dat ‘de mens’ met een snavel rondliep, als zaadeter. Dan was daar nooit plaats genoeg geweest om een lekkere grote pik in de mond/snavel van de vrouw (of als je dat liever hebt, van de man) te steken. Wat dat betreft heeft de natuur, of God, dat toch maar weer prima geregeld. Mannen hebben een pik, vrouwen hebben en mond. Kunnen ze alsnog zaad eten.

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

3 opmerkingen:

  1. Goh, nog helemaal geen opmerkingen, hoe zou dat nou komen? Grinnik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik even blij dat ik geen snavel heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag mij af... als wij vrouwen met een snavel uitgevoerd zouden zijn, hoe zou het mannelijk lid er dan uitzien? Dat zou dan toch door de Natuur geregeld moeten zijn :-)
    (Heerlijk stukje weer! Dank je wel)

    BeantwoordenVerwijderen