zondag 20 september 2015

Telegramstijl (EWA bijeenkomst 26-SEP-2015)

In opdracht van de hoofdpurser, spoedt Flint, de boodschappen jongen, zich door de lange gangen van het immense schip. Bij hut 134 houdt hij halt en klopt gedecideerd twee keer op de deur. Na luttele seconden wordt de deur geopend en overhandigt Lillian McMacy, de secretaresse van de chicste gast aan boord, hem een gesloten enveloppe tegelijk met een vijftig dollarcent muntje.
“Voor de marconist,” zegt zij erbij.
“Jazeker mevrouw. Dank u wel mevrouw.”

Bij de marconist aangekomen legt Flint de enveloppe op diens bureautje.
“Hut nummer?” vraagt de man, John, nors geworden van de onophoudelijke en hinderlijke stroom berichten die heen en weer gaan tussen de verschillende passagiers en de ontvangers op het vast land.
“Honderdvierendertig John,“ antwoordt Flint.
“Alweer?!” galmt John’s stem door de kleine ruimte.
Flint haalt zijn jonge ranke schouders op.
“Komt voor elkaar knul. Je kunt gaan,” zegt hij, terwijl zijn hand alweer naar de seinsleutel gaat om een volgende telegram in Morsecode de ether in te sturen.
In hut 134 komt ondertussen, op dit late uur, eindelijk een eind aan de werkdag. De hoofdpassagier is niemand minder dan Gregory “Rock” Davidson. De rijke, misschien wel de rijkste, oliemagnaat van Amerika.

 Nadat Lillian McMacy de deur van de luxueuze hut heeft gesloten, haalt zij haar lange gouden haar weer uit de knot waar zij het eventjes in had weggestopt. Met haar hoofd achterover schudt zij het los zodat het weer langs haar rug valt.
"Kom hier!” klinkt de gebiedende stem van Rock terwijl hij de dop op zijn goudgerande Waterman vulpen drukt. Terwijl ze de paar benodigde stappen in zijn richting doet, maakt hij een handgebaar, wat voor haar slechts één ding betekent: ‘bovenkleding uit’. Na een paar geroutineerde handbewegingen valt de jurk haast geruisloos op de grond en toont de secretaresse haar prachtige zandlopervormige lichaam. Haar torso is gevat in een schitterend korset, dat haar pikante borstjes nèt aan het oog onttrekken. Benen gehuld in glanzende zijden kousen, omhoog gehouden aan satijnen bandjes, haar vrouwelijkheid verborgen achter een zijden vlinderbroekje. Twee harde tepels priemen nu al tegen de binnenkant van de korsetstof en de productie van schedevocht schakelt naar een hogere versnelling. Woordeloos, met een eenvoudige oogbeweging, laat Rock haar vóór hem op de grond knielen. Precies zoals hij het wil, raken haar billen haar hielen, liggen haar handen op haar dijen en kijkt zij naar de grond onder zijn stoel.
Rock pakt een handvol van haar lichte manen en dwingt haar hoofd naar achteren waardoor zij oogcontact krijgen.
“Kus!” sommeert hij.
En verschijnt een bevrijdende lach op haar gezicht. De sfeer kan, als hij zijn positie zoals nu laat merken, twee kanten opgaan. Een ‘fijne’, met veel liefde en lust, danwel een ‘foute’. De foute betekent straf voor Lillian. Fysieke bestraffing met een stok, riem, schoen, zweep of welk voorwerp Rock maar denkt dat geschikt is.

Het kus-commando betekent liefde en lust. Daar is Lillian altijd wel voor in. Haar billen komen los van haar hielen als zij haar mond naar de zijne brengt. Bij de eerste aanraking van twee paar lippen sluit zij haar ogen en opent haar mond. Zijn dwingende tong laat niet lang op zich wachten om de dans met de hare te beginnen. Met één hand achter haar hoofd geeft hij haar steun en stuurt zo ook de duur van de kus. De zoen is namelijk pas afgelopen als hij dat vindt. Voorzichtig legt zij haar handen op zijn dijen… het zoenen gaat onverminderd verder. In stilte geniet zij, omdat hij het toestaat. Minuten later pas laat hij haar vrij. Hijgend komt zij van hem los met een blik die pure geilheid toont.
Vergenoegd gaat Rock weer rechtop in zijn stoel zitten. Nog een woordeloze blik laat Lillian meteen in actie komen. Zonder aarzelen maakt zij de knopen van zijn gulp los en bevrijdt zijn harde pik uit diens stoffen schuilplaats. Haar hand omsluit zijn geslacht en ritmisch beweegt zij de voorhuid over de eikel. Dit blijft Lillian doen terwijl zij oogcontact met Rock houdt, in afwachting van zijn volgende onuitgesproken, maar bekende, opdracht. Pijpen!


Zodra Rock’s ogen haar de vrijheid tot handelen hebben gegeven, omsluit zij zijn pik met haar vochtig gemaakte lippen en laat zijn harde lul zover mogelijk in haar mond komen. Rock gromt binnensmonds van genoegen als hij merkt dat zijn meisje vandaag durft door te gaan tot het puntje van zijn pik tegen haar huig aan komt. Trots op haar eigen prestatie gaat Lillian onverminderd verder met een van haar favoriete seksuele handelingen. Als het Rock op een gegeven moment haast te veel van het goede wordt, trekt hij Lillian aan haar haar van hem af.
“Kom staan!”
Zijn telegramstijl-commando’s contrasteren in grote mate met de volzinnen die door de marconist de ether in gestuurd moesten worden, naar vrouwlief. Met een paar korte bewegingen zet hij Lillian vóór de stoel waar hij zelf net op zat. Met haar gezicht naar de rugleuning. Dan duwt hij haar bovenlichaam naar voren, waardoor Lillian voorover buigt. Steunend met haar handen op de zitting van de stoel en een hart dat van opwinding dubbel zo snel slaat, wacht zij af.
Lang hoeft zij niet te wachten, want Rock gaat direct achter haar staan, schuift de stof van haar broekje opzij en duwt zijn harde pik tussen haar schaamlippen. Haar natte ontvankelijke kutje verleent zijn mannelijkheid een soepele entree. Nu is het Lillian, die nauwelijks een grom van pure geilheid kan onderdrukken. Rock glimlacht en begint zijn liefje met ritmische bewegingen te neuken. In een toenemend tempo beweegt zijn zwaard onvermoeibaar in haar schede heen en weer.
Als het ‘moment suprême’ zich aandient, haalt hij na een laatste harde stoot, zijn pik uit haar kut en geeft Lillian een tik op haar bil. De uitermate korte ‘morsecode’ voor “kom overeind, draai je snel om, ga op je knieën zitten en pijp mij naar een orgasme”.
In een oogwenk zit Lillian in de gewenste houding en pijpt haar werkgever en heimelijke minnaar naar zo’n formidabele zaadlozing dat hij zich daarna hijgend en puffend op de grond laat zakken. Met een brede lach op zijn gezicht neemt hij zijn lief in zijn armen en overlaadt haar met zoenen.
Als hij weer op adem is gekomen, hoeft hij alleen maar te zeggen: “En nu jij, meisje.”
Dat is voldoende informatie voor Lillian om een klein charleston vreugdedansje te maken en snel op het ruime tweepersoonsbed te gaan liggen.
“Speel met je borsten,” krijgt zij nog net te horen voor Rock met zijn hoofd tussen haar benen verdwijnt om zich met zijn mond lekker op haar malse kutje uit te leven. Bedreven als handelend in ruwe olie, werkt hij zijn geliefde binnen de kortste keren eveneens naar een zalig hoogtepunt.

Als de kleine uurtjes van de nacht zich aandienen, vallen de twee geliefden in elkaars armen in slaap. Beiden volkomen overtuigd nog een lange, vurige, passie- en liefdevolle relatie voor de boeg te hebben. Nota bene een ijsberg, besloot dáár die nacht verandering in te brengen.
 
Lees hier de verhalen van andere schrijvers:
 http://ewanederland.nl/2015/08/workshop-bijeenkomst-26-september-2015/

© Thislexy, 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten