woensdag 4 juli 2018

Nacht 666


EroScripta opdracht voor bijeenkomst in juli.

Duister nachtboek,

Afgelopen nacht een heerlijke nacht beleefd. Ik liep aanvankelijk een beetje verveeld bij te komen op het dak van het Telegraafgebouw in Amsterdam toen er opeens een bestelbusje in volle vaart tegen de gevel aanreed. De bestuurder stapte uit om vervolgens dat busje in de hens te zetten. Het had wel wat vond ik. Je snapt soms niet wat die lopende bloedbankjes allemaal bedenken.
Terwijl ik vanaf de dakrand zat te kijken hoe de halve gevel zwart blakerde kwam Hestia aanvliegen. Zij is, samen met de Rayin-clan, onderweg naar het zuiden, om zo die verrekte middernachtzon in Scandinavië te ontvluchten, zei ze.
Het zal niet, dacht ik toen ze op het dak landde, die teef geilt op alles wat brandt. Ze kwam naast me staan om ook naar het vuur te kijken. Veel te vroeg naar haar zin wisten de Amsterdamse spuitgasten de vlammen te doven. Beteuterd kwam ze naast me zitten en had het erover dat haar vlammetje nog niet gedoofd was. Eerst dacht ik: niet weer hè, maar het blijft een lekker ding. Het was ondertussen al weer zo’n tachtig jaar geleden dat we voor het laatst geneukt hadden, zei ze. Daarna zei ze nog meer dingen, maar ik hield mijn aandacht toen nog bij dat gedoe op de grond.

Op een gegeven moment was de brand voorbij, waren de zwaailichten gedoofd en het geluid van mobilofoons verstomd. Onze kleren lagen verspreid over het dak. Als een krols vleermuisje schuurde zij haar naakte lichaam zachtjes tegen het mijne en wreef met haar venusheuvel tegen de zijkant van mijn been. Haar mond smaakte nog naar het bloed van haar laatste slachtoffer. Met haar rechter hand omvatte zij mijn pik en trok mij zalig af.
“Kom bovenop me zitten,” zei ik.
Genoeglijk bleef zij liggen, de warmte van mijn lijf en de greep om mijn lid koesterend.
Ik pakte een handvol van haar prachtige witte haar en gaf er een ruk aan.
“Nu!”
Eerst ontsnapte er een lange kreun aan haar lippen die de ramen van de bovenetage lieten trillen, maar toen bewoog ze dan toch haar gracieuze lichaam als een panter op zoek naar een prooi in het duister van de jungle. Al snel zat zij schrijlings op mijn schoot.
“Toe maar,” zei ik.
Zij tilde haar romp omhoog tot er genoeg ruimte tussen mijn schoot en haar kruis was. Toen bracht zij met één hand mijn pik vóór de ingang van haar kut en liet haar romp weer zakken. Haar geile kutsap werkte als het juiste smeermiddel waardoor mijn pik gemakkelijk, maar toch met genoeg weerstand, tussen haar lippen verdween. We kreunden allebei, beneden flikkerden de restanten van een kapot raam op straat.
“Ooooh, wat zalig is dit. Wat heb jij nog steeds een lekkere pik!” riep zij.
“Handen achter je hoofd, ogen dicht en jezelf neuken,” droeg ik haar op.
Gehoorzaam van geilheid voldeed zij zowaar aan mijn wensen. Op en neer ging haar lichaam vóór mij, terwijl ik op mijn rug lag te genieten van het opwindende schouwspel en geile gevoel. Als een amazone bereed zij mij, haar haren wapperend in de wind. De souplesse van haar lijf maakte dat zij lange halen kon maken, mijn eikel bleef keer op keer nèt nog in haar schede als zij op ging. Bij het neer gaan, kuste haar clitoris steeds even kort mijn schaamhaar. Haar parmantige borsten wipten in een hypnotiserende cadans op en neer. Ik verdronk bijna in mijn gevoel van gelukzaligheid.
Gaandeweg werden haar op-en-neergaande bewegingen schokkeriger en haar ademhaling gejaagder. Haar hoofd viel steeds vaker eventjes achterover, opgaand in totale geilheid. De krampjes die door haar kut schoten maakten mijn pik nòg harder dan hij al was.
Niet veel later maakte ik de duim van mijn rechter hand nat met wat speeksel en drukte hem onverwachts op haar clitoris. Haar blik was op de mijne gefixeerd. Ik keek rechtstreeks en diep in haar zielloze wezen. Terwijl ik haar kittelaar masseerde danste zij op-en-neer in mijn schoot, om even later vloekend en jammerend aan een haast onbeheersbaar orgasme toe te moeten geven. In de straat achter ons ging bij een paar auto's het alarm af.

“Pak mijn fles even uit mijn jas,” zei ik, toen ze weer een beetje bijgekomen was. Ik bedoelde de fles met bloed uiteraard, dat ik gisteren opgevangen had toen ik dat jonge grietje aan bloedarmoede liet overlijden. Omdat Hestia bovenop me zat, kon ik er zelf niet goed bij. Traag gleed zij van mijn pik, die nat was van haar geil, kroop op handen en voeten richting mijn jas en haalde daar de fles met het donker rode vocht uit.
“Sommige dingen verander je ook nooit, hè?” zei ze, wetend van mijn eeuwenoude gewoonte om ‘wat te bewaren’. Ik lachte om de herkenning en zette de fles aan mijn mond.
“Dat was lekker,” zei ik, terwijl ik de lege fles, na de hele inhoud langs mijn huig gespoeld te hebben, aan haar teruggaf. Een ondeugende lach verscheen op haar gezicht.
“Wat? Het bloed of het neuken?” vroeg zij.
“Bloed,” zei ik.
Ze trok de wenkbrauw boven één oog op en keek mij quasi verongelijkt aan.
“Het neuken was hels, als altijd met jou,” antwoordde ik droog.
“Lul!” zei ze, voordat een prachtige lach op haar gezicht verscheen.
Ik pakte haar opnieuw bij haar haar en trok er stevig aan waardoor zij gedwongen werd haar hoofd naar achteren te doen.
Meneer Lul, voor jou!” riep ik.
“Meneer Lul,” herhaalde zij gehaast, in de hoop snel aan de pijn te mogen ontsnappen.
“Goed zo! Dan mag je nu op handen en knieën gaan zitten,” zei ik nadat ik haar haar had losgelaten.
 Verbaasd keek ze mij even aan, toen ging haar blik naar mijn pik.
“Jep, nog steeds in de houding,” merkte ik -niet geheel zonder trots in mijn stem- op.
De begeerte in haar werd meteen weer wakker en liet haar als een panter in het hoge gras over het dak bewegen. Luttele momenten na mijn opdracht keek ik tegen twee prachtige blanke billen aan, die gedragen werden door twee slanke maar gespierde dijen. De kleur van haar kontgaatje stak zelfs in het beperkte licht van de nacht enigszins af bij de teint van haar bleke huid en werd zo een mooi richtpunt voor mij. Daaronder puilden haar volle schaamlippen uit en ik weet zeker dat bij wat meer maanlicht haar geil mij tegemoet had geglinsterd.
Ik maakte mijn duim, die net nog tegen haar klitje duwde, opnieuw nat met speeksel en zette hem toen tegen haar roosje. Met een ruk draaide ze haar hoofd om en keek mij aan.
“Wil je… uhh…?”
“Ja… lekker toch?” vroeg ik met gespeelde verbazing in mijn stem.
Zonder op haar antwoord te wachten gaf ik met een knik aan, dat zij weer naar voren mocht kijken. Meteen daarna drukte ik mijn duim bij haar naar binnen. Ik bewoog hem een paar keer in en uit, wat een heerlijk geil geluid maakte. Toen ging ik op mijn knieën achter haar zitten en schuurde met mijn eikel op en neer vanaf haar clitoris, langs haar schaamlippen, haar bilnaad in, tot net boven haar roosje. Mijn pik reageerde erop door nog iets harder te worden. Na deze beweging een paar keer van boven naar beneden, en weer terug, herhaald te hebben hield ik mijn eikel stil bij haar kontgaatje. Rustig duwde ik de punt van mijn eikel bij haar naar binnen. Het pantertje kreunde zachtjes.
“Ik ga je in je kont neuken, geil mormel,” zei ik.
Het pantertje kreunde al iets harder.
“Ik ga je neuken tot je weer schreeuwend klaarkomt,” verzekerde ik haar.
‘t Pantertje greep met beide handen de dakrand vast.
“Ga door!” riep ze.
Alsof ik aanmoediging nodig zou hebben! Mijn eikel was inmiddels binnen, nu de dikke stijve schacht nog. Met kleine voor- en achterwaartse bewegingen stootte ik mijn pik centimeter voor centimeter verder. Haar kringspier bracht precies het gewenste knellende gevoel rond mijn stijve teweeg.
“Mijn duiveltje, mijn duiveltje, wat ben je na al die decennia nog lekker strak,” zei ik, háár eerdere compliment parerend. Het pantertje kreunde, trots en bevestigend. Dit kwam toch verdomd dicht bij een heerlijk hel-op-aarde gevoel, vond ik.

Zo voorzichtig als een ruimtecapsule die bij het ISS ruimtestation aankomt botsten mijn bovenbenen tegen haar billen aan. Erg lang duurde de koppeling niet, al snel begon ik aan de separatie die gepaard ging met een zacht slurpend geluid en op de achtergrond een lange doffe kreun uit de mond van dat heerlijke vampiervrouwtje dat ik nu al eeuwen ken.
Vlak voordat mijn pik helemaal uit haar kontje zou glijden voelde ik dat zij haar kringspier aanspande en zo mijn eikel binnenhield. Dat bloedzuigertje is nog steeds een pro! Mijn handen zette ik op haar heupen en met een forse ruk trok ik haar lichaam tegen het mijne aan. Soepel gleed mijn pik haar kontje weer in, tot haar billen opnieuw tegen mijn bovenbenen aan kwamen. Toen trok ik mij net zo snel weer terug, waarna de cyclus zich herhaalde.
“Dit is zóóóó geil,” wist ik uit te brengen, terwijl ik haar in een gestaag tempo in haar kont neukte.
Een door gekreun onverstaanbaar geworden antwoord kwam er van haar terug. Ik sloeg er geen acht op en voerde het tempo zelfs nog een heel klein beetje op. Ritmisch kletsten onze lijven onophoudelijk tegen elkaar aan. Het hele Telegraafgebouw dreunde met ons mee.
De ongelooflijk opwindende ooh’s en aah’s uit haar mond werden gaandeweg luider en luider. Rijkswaterstaat sloot gehaast de Coentunnel omdat de lichtbakken uit het tunnelplafond donderden. 
Niet eerder werd ik verbaal zo verwend door iemand, of iets, waar ik seks mee had.
“Streel je klit!” beet ik haar toe op het moment dat ik mijn orgasme aan voelde komen.
Nauwelijks een paar stoten later barstte de bom en spoot ik mijn zaad in haar geile kontje. Stoot na stoot gutste het mijn pik uit tot ik alleen nog kleine stootjes kon geven die niks meer opleverden. Zeiknat van het zweet liet ik mijn bovenlijf op haar rug neerkomen en zette mijn handen aan weerszijde van haar lijf, op het dak. Hijgend genoten we zo samen na, tot ik voelde dat mijn pik begon te slinken en uit haar kont gedrukt dreigde te worden. Toen richtte ik mij op tot ik opnieuw op mijn knieën achter haar zat. Zonder moeite te hoeven doen gleed mijn pik uit haar kont, waarbij de nodige valse lucht ontsnapte en we allebei in de lach schoten van het geluid.

Ellendig nachtboek, ik heb besloten met haar mee te gaan naar het zuiden. Morgen Parijs, overmorgen Casablanca. Vandaar zien we wel weer. Morgen dus eerst maar even mijn voorraad aanvullen met echte Parijse ‘rode wijn’. Nu snel mijn kistje opzoeken, het wordt al weer vroeg licht.


© Thislexy, 2018.

Andere inzendingen lees je .

1 opmerking: